ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ (ΟΧΙ) ΤΕΛΕΙΑ ΜΑΜΑ!






Το ρολόι διαμαρτύρεται . 07.35... πού να ανοίξει το μάτι; Σηκώνομαι στα γρήγορα, ξυπνάω τα παιδιά, ετοιμάζω δεκατιανά, νεράκια, κλείνω τσάντες. Ακούω τα πρωινά παράπονα: Νυστάζω, βαριέμαι, κάνει κρύο, και ότι μπορεί να πει ένα παιδί ένα συνηθισμένο πρωινό και κουνάω καταφατικά το κεφάλι. Τους χαμογελάω, άλλες μέρες μιλάω δυνατά και έντονα μη νομίζεις, τα αγκαλιάζω, τα φιλάω και τα αποχαιρετάω για να ξεκινήσουν τη μέρα τους....





Ο μπαμπάς τους τα πηγαίνει στο σχολείο (τυχερή είμαι το ξέρω μανούλα που με διαβάζεις) και στα τυφλά περίπου ξανά πηγαίνω στο κρεββάτι όπου πεισματικά αρνούμαι να σηκωθώ. Πηγαίνω από δω, πηγαίνω από ΄κει, φτιάχνω μαξιλάρια και ακούω την απόλυτη ησυχία. Στριφογυρνώ περίπου μισή ώρα. Τίποτα.....να θέλω να κοιμηθώ και να μην μπορώ! Ακούω τη βροχή που πέφτει και χαμογελάω. 
Παίρνω το κινητό και κάνω ένα γρήγορο σερφάρισμα στο διαδίκτυο καμιά ώρα σε όλες τις γνωστές σελίδες. Αφού ενημερωθώ, απαντήσω σε μηνύματα, σε e-mails το παίρνω απόφαση ότι πρέπει να σηκωθώ.
Το σπίτι μοιάζει με βομβαρδισμένο τοπίο. Αρχίζω να μαζεύω την ίδια ώρα που κάνω μια λίστα με το πρόγραμμα της μέρας. Φυσάω και ξεφυσάω. Πού να χωρέσουν όλα αυτά; Αναρωτιέμαι....
Κάνω ένα γρήγορο ντουζ και αποφασίζω να ποστάρω αυτό το κείμενο για να μοιραστώ μαζί μου τις σκέψεις μου.
Δεν έκανα όλες τις δουλειές. Αρνούμαι να τακτοποιήσω δυο ράφια γεμάτα παιχνίδια και βιβλία γιατί απλά δεν έχω ενέργεια.
Δεν πειράζει που δεν θα σφουγγαρίσω σήμερα.
Προτιμώ να χαζολογήσω απλά επειδή το ΄χω ανάγκη.
Τα παιδιά θέλουν μια χαρούμενη και ήρεμη μαμά και όχι ένα πεντακάθαρο σπίτι και μια μαμά εξαντλημένη.
Όταν έχω ανάγκη να κοιμηθώ θα κλείσω δωδεκάωρο και όταν έχω ενέργεια μπορώ να κοπανιέμαι τρεις ώρες στο γυμναστήριο.
Μπορώ να καθαρίζω όλη μέρα το σπίτι ή απλά κάποιες μέρες αρκούμαι στα πιο απαραίτητα και ασχολούμαι με άλλα πράγματα.
Ότι και να συμβαίνει αφουγκράζομαι το σώμα μου. Είναι κρίμα να το ταλαιπωρώ αν δεν αντέχει. Είναι μέρες που το μόνο που θέλω να κάνω είναι απλά να βλέπω τηλεόραση και να χαλαρώνω.
Με αυτόν τον τρόπο διδάσκω στα παιδιά πως σαφώς πρέπει να είμαστε συνεπείς στις υποχρεώσεις μας μα πάνω από όλα πρέπει να είμαστε συνεπείς απέναντι στον εαυτό μας.
Σήμερα νιώθω κουρασμένη μα αύριο επειδή θα ξεκουραστώ σήμερα θα μαι μια μαμά γεμάτη ενέργεια.
Σου θυμίζει κάτι;
Μα πάνω απ'ολα είμαι μια όχι τέλεια μαμά, μα πάνω από όλα μαμά!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις