ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΕΝΑ... "ΤΕΛΕΙΟ" ΣΩΜΑ...!!!!

Αγαπημένη μανούλα που με διαβάζεις με κομμένη την ανάσα περιμένοντας να δεις κατεβατά με δίαιτες θέλω αρχικά να σ' ενημερώσω πως δεν θα δεις κάτι τέτοιο σ' αυτό το άρθρο. Μα θα σου δώσω την ώθηση που χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις θέτοντας στόχους όχι για ένα τέλειο σώμα, μα για το σώμα που εσύ θες!




Ξέρω πως είναι, ξέρω πως νιώθεις. Η πάλη με τη ζυγαριά είναι ένας αγώνας που δεν λέει να σταματήσει. Πόσο μάλλον σε μια εποχή όπου τα social media μας κατακλύζουν με εικόνες των τέλειων αψεγάδιαστων γυναικών. Μα υπάρχει τέλειο ή τα filters τα κάνουν όλα;
Έχω κάνει ότι δίαιτα μπορείς να φανταστείς. Έχω πεινάσει, έχω στερηθεί και φυσικά, έχω πάρει πίσω τα χαμένα μου κιλά.
Σε κάθε μου εγκυμοσύνη έβαλα 30 κιλά. Σε δυο χρόνια πήρα και έχασα 60 κιλά, όσο σχεδόν ζυγίζω τώρα.
Αισθάνομαι το άγχος σου. Το ίδιο είχα και εγώ όταν δεν μπορούσα να βρω ρούχα να μπω, όταν δεν μου έκανε το αγαπημένο μου jean ή ντρεπόμουν να βάλω κολάν.
Όλα ξεκίνησαν πριν από 3 χρόνια όταν είχα φτάσει ξανά 75 κιλά και αυτό που έβλεπα δεν μου άρεσε καθόλου.
Ξεκίνησα με μια υπόσχεση: να γίνω η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου.
Γράφτηκα σε ένα μεγάλο γυμναστήριο και ψαρωμένη τον πρώτο μήνα ξεκίνησα να κάνω γυμναστική. Στην αρχή υπέφερα. Ήμουν πιασμένη, με μηδενική αντοχή. Ανέβαινα και ξανά ανέβαινα στη ζυγαριά όπου με απογοήτευε τελείως αφού το νούμερο ήταν κολλημένο στα 75 κιλά.
Αποφάσισα να σταματήσω να ζυγίζομαι για ένα μήνα. Συνέχισα να γυμνάζομαι 4 φορές τη βδομάδα, βάζοντας και ομαδικά -τύπου zumba-  ώστε να εναλλάσσεται το πρόγραμμα μου για να μη βαριέμαι και έκοψα τα γλυκά και τα πολύ βαριά φαγητά. Έτρωγα απ' όλα μα με μέτρο. Το επόμενο ζύγισμα σε ένα μήνα με έδειξε 69 κιλά.
Χοροπηδητό, χαρά και περηφάνια ήταν τα λίγα μόνο από τα πολλά συναισθήματα που ένιωσα βλέποντας τον αριθμό στη ζυγαριά.
Έπειτα συνέχισα πότε φανατικά - να κάνω γυμναστική κάθε μέρα- είτε 2 φορές τη βδομάδα.
Έπειτα από 3 χρόνια μπορεί να μην έχω το τέλειο σώμα, ναι έχω ακόμη κυτταρίτιδα, είμαι όμως στα 59 κιλά και με ένα σώμα γερό και υγιές που το έχω αποδεχτεί, το φροντίζω και το αγαπάω. Μπορεί να μην έχω το σώμα μοντέλου και ούτε θα το ΄χω ποτέ, μα αυτό το σώμα έχει γεννήσει δυο γερά παιδιά και αυτό για μένα είναι ΕΥΛΟΓΙΑ!
Προσέχω τι τρώω χωρίς να υπερβάλω. Αν μια μέρα θέλω να φάω τα πάντα θα το κάνω και την επόμενη θα επανέλθω.
Ιδού τα μυστικά μου:

  • Πολύ νερό!
  • Ατελείωτες σαλάτες.
  • smoothie φρούτων
  • Γιαούρτια 
  • 1 κυρίως γεύμα τη μέρα
  • όχι ζάχαρη
  • 1 μπάρα πρωτεΐνης τη μέρα με γεύση σοκολάτα -με έχει σώσει-
  • ύπνος
  • πολλές αγκαλιές
  • αισιοδοξία
Όσο για τη γυμναστική κάνω:

  • 4 φορές τη βδομάδα cardio
  • 2 φορές τη βδομάδα βάρη
  • Όταν βαριέμαι απλά τρέχω μια ώρα στο διάδρομο και αδειάζω το μυαλό μου.
  • Πολλά βαθιά καθίσματα

ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ:
  1.  Βάλε ρεαλιστικούς στόχους.
  2. Βήμα βήμα κάθε φορά.
  3. Μην κάνεις αυστηρές δίαιτες.
  4. Αγάπα τον εαυτό σου!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις