Τι είδους μαμά είσαι;

Πολλά έχουν ειπωθεί με το πέρασμα των χρόνων για το πώς να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας. Ο καθένας έχει να μας δώσει μια συμβουλή που φυσικά κατά αυτόν, είναι και η πιο σωστή. Αγνοώντας όμως πως εγώ ή εσύ μπορείς να έχεις διαφορετική προσωπικότητα από εκείνον ή να σκέφτεσαι αλλιώς ή και ακόμα να έχεις διαφορετική αντίληψη μα και προοπτική για τα πράγματα και για τη ζωή γενικότερα!





Πολλές φορές έχω αναρωτηθεί τι είδους μαμά είμαι: κουλ ή αυστηρή; Ήρεμη ή νευρική; Ανυπόμονη ή εκνευριστική; Χαλαρή ή πεισματάρα; 
Και αν είμαι κάτι από όλα αυτά σε σχέση με τι;
Ρητορικά ζητήματα με ακόμα πιο ρητορικές απαντήσεις!
Γιατί είμαι άνθρωπος που είμαι μαμά, σύζυγος, εργαζόμενη, κόρη, αδερφή, φίλη, ξαδέρφη , ανηψιά, και πάει λέγοντας.
Είμαι γεμάτη χαρακτηριστικά και αυτά πάντα ακολουθούν τη μέρα ή και την ώρα για το ποιο θα κυριαρχήσει τη δεδομένη στιγμή.
Πότε είμαι νευρική αν έχω ένα χρονικό πλάνο και πολλά πράγματα να κάνω, πότε ανατρεπτική και γεμίζω τα βλαστάρια μου με εκπλήξεις, πότε ανυπόμονη γιατί κατά βάθος είμαι ένα μεγάλο παιδί, πότε πεισματάρα, πότε πολύ κουλ γιατί θέλω να μαι κοντά στα παιδιά μου, πότε ήρεμη, πότε χαρούμενη και πότε θλιμμένη!
Πολλές φορές τόσο με τις φίλες μου μα όσο και με γνωστούς ανταλλάσσουμε απόψεις για το μεγάλωμα των παιδιών μας. Ακούω πάντα ότι λένε, φιλτράρω, αξιολογώ και ανάλογα είτε συγκρατώ κάτι ή πάλι απλά το ξεχνάω!

Το σημαντικό είναι να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψιν τα δικά μας χαρακτηριστικά γνωρίσματα και να μεγαλώνουμε τα παιδιά μας όχι μόνο σύμφωνα με τις προσδοκίες μας, αλλά και με το τι μπορούμε να προσδώσουμε στα παιδιά μας και τι μπορούν εκείνα να κάνουν!

Η ζωή δεν είναι διαφήμιση! Είναι αληθινή! Ζήστε την! Ακόμα και με λάθη! Τα λάθη μας οδηγούν στις σωστές επιλογές!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις