Πάνω απ όλα μαμά; Ε, ναι! Εννοείται!

Σε μια εποχή όπου οι γυναίκες έχουν πολλαπλό ρόλο, καλούνται πολλές φορές να θέσουν προτεραιότητες στη ζωή τους. Εμένα, ότι κι αν συνέβαινε από την στιγμή που γέννησα το πρώτο μου παιδί και μετά το δεύτερο, προτεραιότητα μου ήταν και θα είναι, ο ρόλος της μαμάς!


Η κόρη μου 14 μηνών και ο γιος μου ημερών σε μια ιδιαίτερα τρυφερή φωτογραφία!



Όταν κάνεις παιδί ή παιδιά, η ζωή σου παίρνει άλλη ροπή! Δεν μπορείς πια να είσαι party animal ή μπορείς; Δεν μπορείς να λείπεις όλη μέρα ή μπορείς; Δεν μπορείς να πηγαίνεις διακοπές χωρίς τα μικρά σου ή μπορείς; Δεν μπορείς να κάνεις ότι σου κατέβει ή μπορείς;

Τα ερωτηματικά μου φυσικά νομίζω πως τα έχουν θέσει και άλλες μανούλες ή τα θέτουν όταν αποκτούν και εκείνες ένα παιδάκι.
Όταν γίνεσαι γονιός όλα αλλάζουν! Τίποτα δεν είναι το ίδιο! Δεν είμαι στενόμυαλη για να σας πω να μείνετε μέσα και να τα αφήσετε όλα πίσω... τα παιδιά όμως για να να νιώσουν ασφάλεια και να τη χρησιμοποιήσουν σαν ασπίδα και να γίνουν αυτόνομα, θέλουν και χρειάζονται τη μαμά τους!
Φυσικά και μπορείς να δουλεύεις, αλλά να περνάς χρόνο με το παιδί σου! Φυσικά και μπορείς να λείπεις, αλλά να περνάς στιγμές με το μικρό σου! Φυσικά και μπορείς να πηγαίνεις διακοπές και άνευ παιδιού, αλλά να πηγαίνεις και μαζί του!
Ναι, είσαι μαμά! Ναι, είμαι μαμά! Θα έκανα τα πάντα για τα παιδιά μου! Δεν ήθελα ποτέ να χάσω καμιά τους πρώτη στιγμή και πίστεψε με, δεν το έχω μετανιώσει! Ήμουν εκεί στην πρώτη τους κουταλιά πορτοκάλι, στην πρώτη τους κρέμα μα και στο πρώτο τους φαγητό, στο μπουσούλημα τους, στο πρώτο τους βήμα, στην πρώτη τους συλλαβή, όταν έκοψαν την πάνα και την πιπίλα, όταν μου είπαν σ' αγαπώ!
Ήμουν εκεί στο κλάμα τους μα και στο γέλιο τους, στο θυμό τους μα και στην αγκαλιά τους!
Και πίστεψε με: είμαι γεμάτη αναμνήσεις!
Ακόμα και τώρα που σου γράφω αυτές τις γραμμές, ένα σωρό αναμνήσεις ξεχύνονται και συγκινούμαι! Πάντα συγκινούμαι!
Τα παιδιά μου, τα καμάρια μου, ο αγάπες μου, το οξυγόνο μου!
Μπορεί να είμαι πολλά, μα πάνω απ' όλα είμαι μαμά! Εννοείται!
Αν είσαι και εσύ έτσι να το απολαύσεις! Γιατί με νιώθεις! Αν δεν είσαι μην βιαστείς να με κατηγορήσεις γιατί εγώ δεν το κάνω! Ο καθένας μας είναι διαφορετικός μα αυτό δεν είναι κακό αντίθετα γεμίζει τις ζωές μας με ποικιλία!
Αγαπώ τον εαυτό μου αλλά πιο πολύ τα παιδιά μου! Όχι, δεν είναι η προέκταση μου απλά στα μάτια τους βλέπω έναν αθώο και αγνό κόσμο και γεμίζω από χαρά και περηφάνια... γιατί εκτός από μαμά είμαι και η πιο "κουκουβάγια" που θα έχεις γνωρίσει ποτέ! 
Πάνω απ΄όλα μαμά; Ε, ναι! Εννοείται!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις