Μαμάδες & νταντάδες!

Σήμερα αποφάσισα να θίξω ένα άκρως ευαίσθητο θέμα: Μαμάδες & νταντάδες!

Πολλές φορές έχω συναντήσει μαμάδες με ένα παιδί ή και με τέσσερα ακόμα που έχουν μόνιμη νταντά ώστε να τους προσέχει - μεγαλώνει τα παιδιά! Δεν το θεωρώ λάθος μα δεν το θεωρώ και σωστό!


Με την πάροδο των χρόνων διαπίστωσα πως δεν είναι και τόσο σωστό τελικά μια μαμά να εγκαταλείπει τα πάντα προκειμένου να αναθρέψει τα βλαστάρια της και από την άλλη όμως ούτε να τα αφήνει σε μια ξένη γυναίκα να κάνει όλη τη δουλειά για εκείνη!
Απόλαυσα στο μάξιμουμ τα δικά μου παιδιά και ήμουν πάντα εκεί, τόσο που έχουν συνηθίσει τον εαυτό τους να είναι γύρω από εμένα!
Ούτε το ένα άκρο λοιπόν είναι σωστό μα ούτε και το άλλο!
Το παιδί σας βλέποντας μια δραστήρια μαμά μαθαίνει πως δεν είναι το κέντρο του κόσμου γενικώς αλλά το δικό σας κέντρο κόσμου. Μαθαίνει πως η ζωή είναι γεμάτη προκλήσεις και πως είστε εκεί για να του διδάξετε ένα σωρό πράγματα!
Ειδικά αν είναι κορίτσι βλέπει πως το παλιό μοτίβο πως όταν γίνεσαι μαμά μένεις ολημερίς και ολονυχτίς στο σπίτι δεν ισχύει! Είναι πολύ σημαντικό, ακόμα και για ελάχιστη ώρα, να λείπετε από το σπίτι!
Το αγόρι πάλι καταλαβαίνει πως το αντίθετο φύλο έχει και άλλες ανάγκες!
Μα έτσι δεν είναι;
Αυτό δεν σημαίνει όμως πως βάζω τα παιδιά μου σε δεύτερη μοίρα επειδή απουσιάζω για λίγη ώρα! Δεν έχω τίποτα με τις μαμάδες που επιλέγουν νταντάδες για τα παιδιά τους, έχω όμως με την συμπεριφορά τους και το στιλ τους πως τους κουράζει το μεγάλωμα των παιδιών! 
Το μεγάλωμα ενός παιδιού εκτός από ευθύνη είναι και η μεγαλύτερη ευτυχία!
Απολαύστε το γιατί ο χρόνος περνάει και το μικρό μπομπιράκι σας δεν θα είναι για πάντα μωρό ή παιδιί!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις