ΜΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ....

Μα αλήθεια; Πραγματικά φρίττω με όλα αυτά τα νέα κολλήματα, που αλλάζουν κάθε σεζόν και μας αναγκάζουν- όχι μόνο εμάς- μα και τα παιδιά μας, να υποκύψουν σε αυτές γιατί ειδάλλως θα είμαστε off...



Αρνούμαι πεισματικά να υποκύψω σε οτιδήποτε μου πουλάνε και πρέπει να αποδεχτώ, αρνούμαι να κάνουν τα παιδιά μου κάτι επειδή το κάνουν και τα άλλα παιδιά, αρνούμαι να να δεχτώ οτιδήποτε δεν μου ταιριάζει!
Συγκεκριμένα... πέρυσι είχαμε τη μόδα των Pokemon go. Όλοι ήταν με ένα κινητό ή tablet στο χέρι και αναζητούσαν αυτές τις κίτρινες φιγούρες. 
Φέτος ξεκίνησαν οι τάπες, σε όλα τα μεγέθη, σχέδια. Ναι, αυτά τα πήραμε αλλά επειδή άρεσαν στα παιδιά μου και το θεώρησα σαν συλλογή και σαν ενδιαφέρον.
Μετά βγήκαν αυτά τα τα περιστρεφόμενα fingers κάτι... φαντάσου! Ούτε πως το λένε δεν ξέρω. Όλα τα παιδάκια -εκτός από τα δικά μου- πηγαίναν σχολείο με αυτά. Ένα σωρό λεφτά για ένα gadjet άχρηστο, που αποβλακώνει τα παιδιά γιατί όλο τους το ενδιαφέρον και η προσοχή στρέφεται εκεί. Αχρείαστο και επιπλέον επικίνδυνο. Όσο και να το ζητούσαν τόσο εγώ, όσο και ο μπαμπάς τους, ήμασταν κάθετοι. Φυσικά, τους εξηγήθηκε ο λόγος και το κυριότερο; Θέλω να μάθουν να ξεχωρίζουν... να βλέπουν τις πραγματικές ανάγκες τους και όχι τις δήθεν ανάγκες που άλλοι πλασάρουν.
Για το τέλος άφησα το Survivor. Δεν το έχω δει ούτε μια φορά. Ξέρετε γιατί; Γιατί αγοράζουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Ναι, για αυτό. Τα μικρά το είδαν μια φορά και αυτό για 15 λεπτά. Μετά απαγορεύτηκε στο σπίτι μας. Κανείς μας δεν το βλέπει. Ότι μαθαίνουν τα παιδιά πως συμβαίνει εκεί είναι από άλλα παιδιά.
Δεν έχει καμία σχέση με τα ντοκιμαντέρ της επιβίωσης. Μιλάμε για εξαθλίωση πέρα από τα όρια.

Λυπάμαι, δεν θα πάρω.

Έχουμε συζητήσει διεξοδικά με τον άντρα μου για το τι αφήνουμε να κάνουμε και τι όχι με γνώμονα πάντα του να μάθουν να αντιστέκονται σε οτιδήποτε δεν χρειάζονται.
Τα παιδιά εκτός από άπλετη αγάπη πρέπει να μάθουν να στέκονται στα πόδια τους και να ξέρουν να μην ακολουθούν ότι κάνουν οι άλλοι. Για το καλό τους.

Λοιπόν; Εσύ πώς αντιδράς σε αυτό;

Άντε να δούμε τι άλλο θα μας πουλήσουν!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις