ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!




Ως έντονη προσωπικότητα, έχω έκδηλα έντονα χαρακτηριστικά της υπερβολής! Ότι κάνω ή ότι νιώθω είναι στο πολύ. Δεν ξέρω να σου πω αν είναι καλό ή κακό, ξέρω με σιγουριά όμως πως απλά είμαι εγώ! Τι εννοώ μ΄αυτό;


Όταν μου έρθει μια ιδέα - και πίστεψε με έχω δεκάδες κάθε μέρα- θα ονειροπολώ στα σύννεφα δίχως να κρατάω μια απόσταση ασφαλείας από τη γη.
Όταν πεινάω θα πεινάω πολύ και θα θέλω να φάω ασυγκράτητα.
Όταν νυστάζω και θέλω πραγματικά να ξεκουραστώ τότε ένα δεκάωρο ύπνου είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μου.
Όταν πάω για γυμναστική η μια ώρα μου φαίνεται πολύ λίγη αφού είμαι μες στην ενέργεια.
Όταν κλαίω, θα κλαίω για μέρες μέχρι να νιώσω πως δεν έχω να χύσω άλλα δάκρυα.
Όταν μελαγχολώ ξέρω πως αυτό θα διαρκέσει για κάποιο μικρό διάστημα και αφήνω τον εαυτό μου να πάρει τον χρόνο του για να συνέλθει.
Όταν μιλάω με τις φίλες μου στο τηλέφωνο δεν με φτάνει όλη μέρα.
Όταν αρχίζω και παίζω με τα παιδιά μου νιώθω σαν δεκάχρονο στον κόσμος της Φαντασίας.
Όταν φοβάμαι, ο φόβος με παραλύει.
Όταν νιώσω ενοχές. γίνομαι ενοχική στον κόσμου του παράλογου.
Όταν αγαπήσω, είναι στο απόλυτο.
Όταν κολλήσω με ένα τραγούδι, το κάνω ringtone και το ακούω όλη μα όλη μέρα.
Όταν "αγαπήσω"   έναν συγγραφέα, θα διαβάσω όλα του τα βιβλία.
Όταν ένας άνθρωπος με κερδίσει, θα ΄μαι εκεί για αυτόν.
Όταν αρχίσω να γελάω, δεν σταματάω με τίποτα.
Όταν κάνω όνειρα, είναι τόσα πολλά που λες δεν γίνεται...
Όταν κλείνομαι στον εαυτό μου, νιώθω αποκομμένη από όλον τον υπόλοιπο κόσμο και δεν πιέζομαι ωσότου επανέλθω.
Όταν διασκεδάζω, θα τα δώσω όλα.
Όταν τραγουδάω, κι ας ξέρω πως δεν είμαι καλλίφωνη θα τραγουδάω τόσο δυνατά...
Όταν μαγειρεύω, θα κάτσω με τις ώρες στην κουζίνα και θα φτιάξω ότι μπορείς να φανταστείς!

Στα λέω όλα για αυτά, να σου δείξω πως δεν φοβάμαι να είμαι ΕΓΩ σε μια εποχή όπου το να είσαι ο εαυτός σου είναι κακό πράγμα και άσχημο. Δεν φοβάμαι να δείξω στα παιδιά μου πως πρέπει πρώτα να αποδεχόμαστε τον εαυτό μας και όσοι είναι κοντά μας να ξέρουν τι είμαστε.
Μην φοβάσαι! Ζήσε ότι είσαι! Γιατί σου αξίζει!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις