ΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ!




Είναι τόσες οι υποχρεώσεις της καθημερινότητας που χανόμαστε τόσο πολύ μέσα σ' αυτό, που πολλές φορές χάνουμε τον εαυτό μας...



Σπίτι, νοικοκυριό, δραστηριότητες, δουλειά είναι μόνο από τα λίγα που περιλαμβάνει η κάθε μέρα μου, η κάθε μέρα σου, η κάθε μέρα όλων των γονιών και ειδικά των μαμάδων. Όχι, δεν θα άλλαζα με τίποτα τον ρόλο της μαμάς, σε διαβεβαιώνω μα αυτό δεν σημαίνει πως δεν κουράζομαι ή πώς δεν έχω επίγνωση του τι συμβαίνει.
Πριν λίγες μέρες, έλαβα μέρος ως καλεσμένη στο πάνελ για την παρουσίαση ενός εκπληκτικού παραμυθιού "Τα όνειρα της γιαγιάς Παραμυθού" από την εκπληκτική συγγραφέα Καλλιόπη- Πόπη Γιαννάκου. 
Εκεί, μαζί με αξιόλογους ανθρώπους, μίλησα για το τι προσφέρει το παραμύθι στα παιδιά. Όση ώρα διάβαζα τον λόγο μου, έβλεπα παιδικά ματάκια καρφωμένα πάνω μου. Και μπορώ να σου πω μπλόκαρα.... επειδή τα παιδιά έχουν τόσες απαιτήσεις. Και τα αυτιά τους είναι ανοιχτά, όχι μόνο σε αυτά που τους λέμε μα και στα άλλα: είναι ανοιχτά σε όσα δεν λέγονται!
Όταν σήκωνα το κεφάλι μου έβλεπα χαμόγελα, παιδάκια να με χαιρετάνε και ένιωθα σαν να ζω ότι η κάθε γυναίκα θαρρώ πως θέλει.
Αγαπώ τα παιδιά. Όλα τα παιδιά. Το κάθε παιδί είναι η ελπίδα του κόσμου μας. Το κάθε παιδί έχει δικαίωμα στην αγάπη, στην φροντίδα, στην ευτυχία. Όλα αυτά που εμείς θεωρούμε δεδομένα άλλοι τα ονειρεύονται ή τα προσδοκούν.
Το παραμύθι αυτό μιλά ακριβώς για αυτά....
Όταν εμείς οι μεγάλοι προσπαθούμε με κάθε τρόπο, να βοηθήσουμε έστω και ένα παιδί, μαθαίνουμε στο δικό μας παιδί πόσο σημαντικό είναι. Ακόμα και η παραμικρή βοήθεια μπορεί να κάνει τη διαφορά. 
Πρέπει να γίνουμε εμείς το καλό παράδειγμα. Πρέπει εμείς να κάνουμε τη διαφορά! Όχι αύριο, μα τώρα.
Ένιωσα την υπερηφάνεια να με τυλίγει όταν τελείωσα το λόγο μου και τα παιδάκια με χειροκρότησαν. Να σου πω την αλήθεια μου, δεν νομίζω να κατάλαβαν τι έλεγα...κατάλαβε όμως η καρδιά και η ψυχή τους και για μένα αυτό είναι επιτυχία! 
Τα παιδιά είναι ευλογία. Και το να κάνουμε ένα παιδί ευτυχισμένο κάνει τα δικά μας παιδιά υπερήφανα!






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις